Atak: Atak pokemona+siła ataku-obrona przeciwnika=obrażenia
przykład:
Spoiler:Pikachu ma 10 ataku. Używa ataku o sile 20 Raichu ma 29 obrony
Siła pikachu(10)+siła ataku(20)-obrona Raichu (29)= 1
Pikachu atakuje Raichu. Odejmuje mu 1hp
Uniki: Jeśli gracz atakujący ma 2x więcej szybkości od przeciwnika jest 100% szansy na trafienie jeśli ma więcej szybkości to jest 75% szans na trafienie jeśli ma tyle samo lub mniej szybkości ma 50% szans na trafienie jeśli ma 2x mniej to ma 25% na trafienie
Słabości: w opisie pokemona pisze na jakie ataki ma słabość, czyli że odejmują mu 200% zwykłych obrażeń` 0 Jeśli słabość jest pogrubiona to odejmuje mu 400% obrażeń.
Jak Walczyć.
Pierwszy pisze gracz A, później gracz B. później Sędzia(Admin lub moderator) obliczają obrażenia. Gracz musi też napisać statystyki i status pokemona przy swoim ataku, oraz jeśli przeciwnik ma słabość na jego atak to ,, Używam ###, odejmuje mu 200% obrażeń.
przykład:
Spoiler:Gracz A: Pikachu atakuje ### atakiem. hp: 56 atak: 53 obrona:25 szybkość: 14 status: normalny.
gracz B: Raichu atakuje ### atakiem hp: 56 atak: 53 obrona:25 szybkość: 14 status: zatruty
Admin: Pikachu odejmuje Raichu 10 hp Raichu nie trafia przeciwnika
Za wygraną walke dostaje się 200zł za przegraną 100zł
|